Analiza pokazuje kako je u 2012. godini najbolje pokrenuti
start-up kompanije vezane za poslove zaštite voda, e-comerca, zaštite okoline.
Zatim full-service restorana, internet izdavaštva i emitovanja.
Tu su još IT savetovanja, kompanije
vezane za mobilne i društvene igre, negu ljubimaca, stambenu gradnju...A koji su to poslovi koji su jači od krize, pogledajte
ovde
Ako je verovati trima istraživačkim
firmama - Segavorks (finansijske analize), Plunket (kompanija
za poslovnu inteligenciju koja proučava trendove koji utiču u svetu) i IBISvorld (procena industrijskog rasta, projekcije prihoda i rasta
zaposlenosti) sada je pravo vreme za pokretanje start-upa, preneo je sajt gdeinvestirati.com
Međutim, ulazak u biznis, pokretanje
posla i poslovanja je uvek rizično, a posebno u jeku velike krize koja je
pogodila svet.
Stoga preduzetnici mnogo opreznije pokreću firme, detaljnije
analiziraju tržište, konkurenciju, proizvod i drugo, pre nego započnu
poslovanje i lansiraju provod ili uslugu na tržište.
Iako tu ne pripada naša zemlja, svetska ekonomija ipak raste
(BDP 2,7 posto, lani 1,7 posto), kamatne stope su niske, a tu su i ulagači
spremni da ulože kapital u dobre ideje.
Sada je ključno pitanje - šta ponuditi tržištu, koji posao
pokrenuti i pri tome zadovoljiti sve kriterijume uspešnog poslovanja?
Analiza podataka je pokazala, da
pored pomenutih poslova, ima prostora za još desetine poslova, ali stručnjaci su se vodili
idejom za pokretanje biznisa koji su (lako) dostupni preduzetnicima, poslovima koji ne iziskuju (pre)velika materijalna sredstva
za pokretanje poslovanja.
Vrlo unosni poslovi su u proizvodnji energije,
nanotehnologije ili auto dilera. Ipak, takvi poslovi zahtevaju veća ulaganja u
pokretanje start-upa.