Фацебоок и 101 за Бусинесс: Ваш Комплетан водич
Не користите на Фацебоок за пословне још? Питате се где је већ почетак на Фацебоок-у,? Али нисте сигурни да ли сте учинили све у реду? Па погледајте нема даље Означите овај чланак.. То ће бити ваш свеобухватни водич за коришћење на Фацебоок.
Узгред, нисте сами. Још увек има много пословних власници и маркетингу који не зна где почети-они се боре да добије замах и постижу мерљиве резултате од својих напора.
Овај пост је дизајниран да вам помогне да схватите шта Фејсбук може да учини за ваше пословање и воде вас кроз корак-по-корак процес за почетак рада наизградњи убедљив присуство и оптимизацији Фацебоок Маркетинг.
КОРАК 1: Прегледајте свој профил
Највероватније, ви већ имате лични профил. Фацебоок- Услови коришћењапредвиђено сте дозвољено један рачун на своје право име. (Ако још увек немате налог на Фацебоок, само идите на хттп://фацебоок.цом и региструјте се.)
Даље, изаберите свој приступ за коришћење лични профил. Све је лични избор. Можда ћете желети да задржите свој профил само за повезивање са пријатељима већ знате и члановима породице. Или, можда ћете желети да се уклопе и ваше личне и професионалне светова.
Моја препорука је да користите профил за микс и личне и професионалне повезивања умрежавање. Без обзира како се одлучите да користите свој профил, желећете да користе пријатеља Листе и подесите поставке приватности, тако да можете контролисати ко ће видети шта садржај. (Види Мике'с Стелзнер Пост 3 Разлози Фацебоок и Твиттер за пословне адута , где је о разговорима како се ове две функције потресле свој свет!)
И'лл покривају пријатеља Листе и поставки приватности у овом тренутку. Прво, ево неколико кључних области за преглед на вашем профилу.
Иди на Измени профил одељак свој профил да бисте изменили свакој од ових области:
Можете добити на Измени профил област што ћете најпре кликнути инфо таб, а затим уредите оловку у горњем десном углу. Такође, може помоћи да знате да сваки пут када измените велики део ових информација као што су промена вашем профилу слику, ваш статус везе, ваше биогорива, итд - обавештење изађе са својим пријатељима у свом вести (осим ако претходно подесити вашу подешавања приватности врло тесно).
Не заборавите да кликнете на плави дугме Сачувај измене на свакој секцији, ако направите промене!
Сакријте своју Година рођења
У оквиру Основне информације делу, препоручујем не показује своју годину рођења, као слој заштите.
Упдате Иоур био
Проверите да ли ваш био и контакт информације је начин на који ви то желите, идеално би било у првом лицу, разговорни тон. Исто тако, препоручујем попуните мини Био одељак испод вашег профила слику (кликните на Едит оловка); добијате 245 знакова и могу да садрже линкове.
Проверите своју слику
Препоручујем да професионални Хеадсхот предузети. У ствари, добити више од истог пуцају и користити их кроз своје различите друштвене сајтове за доследност.
У друштвеном контексту данашње, клони претерано формалне фотографија.Уместо тога ићи опуштено, неформалне-ипак професионалног изгледа.Исеци слику на главу и рамена само, када се појави минијатуру око Фејсбук, желите да буде препознатљив. Такође, боравак далеко од коришћења групних фотографија од вас и других људи. Ако потенцијални контакт кључ не знаш још, он / она неће знати што онај који је.
Ако је ваш профил слика је више од три године, време је за ажурирање. Ваш циљ је да људи долазе до вас када се видимо лично и рећи вам тачно изгледати своју слику. То заправо помаже да се изгради поверење.
Изаберите свој статус везе
Током година, Фацебоок је додао још неколико могућих односа статусу избора.Ако, попут мене, ви желите да остане приватно о овој области вашег живота, изаберите празан избор и свој статус неће бити приказани на све.Постоји област у подешавањима приватности, где можете да изаберете ко ће видети ваше односе поставке, сам моје постављено пријатеље као што сам срећан за мој пријатељима да виде своје рођаке, који је једини друге информације у овом одељку.
Разумети како воли и интереса рад
Као што попуните разне књиге, филмове, музику, итд, која вам се допада, Фацебоок ће се аутоматски се повежете на вези Фацебоок Паге / Заједнице Страна за те интересе. Када почнете да куцате реч, изаберите једну од падајућег:
Да бисте разумели више о томе како страницама заједнице дело, погледајтеовај пост .
Развијајте Ваш Мрежа
Фејсбук дозвољава вам највише 5.000 пријатеља и предлажем-временом-ви гледате да оптимизујете ову максимум. Пошто је кључ контаката као пријатеља дозвољава вам да одржава више личну повезаност са њима.
За професионалне сврхе умрежавање, проактивно траже нове пријатеље који могу бити утицајни људи у индустрији и сродне индустрије, проспекте, контакти са медијима, људи вам се диве, потенцијалним сарадницима, и тако даље.Само будите свесни да не претерате одлазне захтеве пријатеља у једној сесији.Фејсбук ово види као потенцијално нежељених понашања и покренете ризик да Ваш рачун буде деактивиран. Двадесет захтева у исто време је сигуран број.
Да бисте пронашли нове људе да додате, користите пријатељу Претраживач ,Позови пријатељима путем емаила, као и укључивање у одговарајуће групе и Фацебоок странице . Када шаљете захтеве пријатеља, увек додајте личну поруку.
КОРАК 2: Направите листе пријатеља
Листе пријатеља на Фацебоок-у омогућити да то урадите три ствари:
- Контрола који од ваших пријатеља видите шта садржај који објавите (корак 3 на приватност).
- Филтеришите Неус Феед приче.
- Контрола ко може да види да си доступан на Фацебоок Цхат.
Прво, морате направити најмање једну листу пријатеља. Идите у налог> Измени Пријатељи:
Затим кликните на дугме Креирај нову листу:
Искачући прозор ће се појавити са свим вашим пријатељима, тако да дају своју листу имена и изаберите пријатеља које желите да додате. Можете да имате до 100 листе, са 1.000 до пријатеља у свакој листи. Пријатељи могу бити у различитим листама. Нико не зна која листа на твоје би могли бити на, ово је за своје приватне сврхе.
НАПОМЕНА: Такође можете да додате на Фацебоок странице за пријатеља листе, који сам високо препоручити за лако читање вашег Неус Феед!
Предложени пријатеља Листе могу бити: породица, другаре, колеге, клијената, студената, Кључни контакти, омиљени на Фацебоок странице, и тако даље.Један од мојих фаворита ја зовем социјалне Медиа Стручњаци и ја доста извор мојих вести из овог потока.
Филтрирај Неус Феед штампу
На вашу почетну страну (Вести Феед), кликните на линк за пријатеље и видећете вашег пријатеља листе тамо. Можда ћете морати да кликнете на "Још" дугме ако имате неколико листа. Сада можете да видите своје пријатеље и Фацебоок страницу активности преко ове листе.
Ако желите да вам се подразумевани приказ бити одређена листа, овде је забаван трик: Свака од ваших пријатеља листе има своју јединствену УРЛ адресу. Отворите ону коју желите да одете на прво место у новој картици (десни клик), а затим адресу тог УРЛ-а. Сада, када ће бити подразумевани приказ странице која се отвара.
Контрола Ваш Фејсбук доступни за ћаскање
Ја нисам љубитељ Фацебоок и Цхат функција на свим, водим га искључио скоро све време, јер то је само сувише одвлаче пажњу. Али, можда ћете желети да се покаже као онлине да одабрана група појединаца преко специјалног листи пријатеља!
Кликните на самом доњем десном углу вашег прозора где пише "Ћаскање". Ако сте већ креирали ваш пријатељ листама, видећете поп-уп листу. Поред сваке листе, видећете мало "клизач" који можете да укључите од зелене до сиве. Зелена говори пријатеља у тој листи сте на мрежи, а сива показује вам како да ту пријатеља у тој листи.
Да бисте прешли ту потпуно, изаберите Опције> Иди мреже.
КОРАК 3: Подесите подешавања приватности
Једно од многих питања сам се често питао је: "Како да знам шта је јавно, а шта је само између мене и особа коју сам говорим да на Фацебоок-у?" Кратак одговор је једноставан: * само * комуникације који је приватна између Вас и још једна особа је е-маил. У супротном, све своје зиду, поруке на зидовима пријатеља, коментаре, воли, фотографије, видео снимке, линкове, активност на групе и странице и воли на спољним локацијама су видљиви пријатељи, пријатељи пријатеља, или сви, у зависности од подешавања приватности .
Фацебоок је добио много критика за свој привидног недостатак бриге о приватности. Ипак, углавном, овај пусхбацк је ствари као Бикон фијаско и, од недавно, инстант персонализацију функцију. Чињеница је, Фејсбук нуди изузетно зрнастих подешавањима приватности тако да за сваки садржај који објавите, можете да контролишете ко га види, а ко не. То је место где комплексности и конфузије-настају, као Нев Иорк Тимес је писао о томе!
Најбољи начин да подесите подешавања приватности је да се обратите за опцију Прилагођено:
Кликните на дугме Прилагођавање подешавања (# 2 горе) и за сваки одељак на следећој страници, изаберите да ли желите Свако, пријатељима пријатеља, пријатеље или само Цустом Сеттинг:
Препоручујем да користите прилагођену поставку за "Поруке би ме." На тај начин, ваш подразумевани за било који садржај који објавите може да се виде пријатељи пријатеља, осим појединих листе. Можете да замените подразумевани у било које време на програму Публисхер.
КОРАК 4: Постављање страница на Фацебоок
Када будете задовољни са начином сте одабрали да користите и конфигуришете ваш профил, време је да подесите пословну страницу , често се назива и страну. "Раније," Вентилатор бисмо ушли у ове странице кликом на дугме "Постани Навијачки "дугме, међутим, променила Фејсбук ово пре неколико месеци у своје свеприсутни" Свиђа ми се "дугме.
Са Фацебоока 500 милиона активних корисника-од којих половина пријавите дневно за просечно седницу време 55 минута има активну Фацебоок страници помаже да добије велику видљивост за ваш посао и испуњава своје изгледе / заједници у којој се налазе. Насупрот популарном веровању, не морате да се "максимално се" лични профил на првом месту. Време је да почнете Фацебоок страници се одмах!
Шта треба да знате о Фацебоок Пагес
- Морате да имате налог на Фацебоок-у у циљу стварања Фацебоок страници.
- Ваша Фацебоок страници ће бити везан за ваш лични профил као админ ваше Фацебоок странице, али само ви знате и Фацебоок веза постоји.
- Можете имати неограничен број страница на Фацебоок.
- Можете имати неограничен број навијача (Фацебоок корисника који су "Свиђа ми се" страници).
- Фејсбук Странице су јавна-Свако може да пронађу и прегледају своје странице да ли су пријављени на Фацебоок-у или не.
- Сав садржај објављен на вашој страници на Фацебоок добија индексиран на Гоогле-у.
- Можете да циљате своје поруке аутора локацији и језику.
- Можете да додате апликације на своју страницу, укључујући и сопствени прилагођени садржај-Видео, обогаћени текст, графика, изузимање у кутије и још много тога.
- Можете додати додатне администратори (препоручује).
- Сви администратори имају једнака права да управља своју страницу, укључујући и додавање и уклањање других администратора (одабрати пажљиво!).
- Не можете постављати садржај на ваш Фацебоок страницу ваше личне профил (осим ако користите @ ознаку из свог профила и имају подешавања за ту функцију постављен на све).
- Изаберите свој наслов странице и категорије пажљиво, јер не може бити промењена након скупа.
- Почните овде да креирате ваш Фацебоок страницу.
Студија Остале Фацебоок Пагес
Да бисте добили осећај за оно што је могуће за своју Фацебоок страници, погледајте низ примера у својој индустрији и сродних индустрија. Овде је на Фацебоок сопствену Директоријум страница , види такође овој забавној локацији зове Фацебакерс .
А, овде је велика слидедецк са десет примера бусинесс-то-пословни Фацебоок Пагес:
Препоручени Шест корака приступ изградњи ваш Фацебоок страницу
# 1: Циљ
Прво, бити јасно о томе шта ваш примарни циљ на ваш Фацебоок страницу.Примери укључују подизање бренда, унапређење корисничког сервиса, зграда своју листу е-поште, усмеравање саобраћаја назад на свој блог, изградње заједнице, итд Можете имати вишеструке циљеве, а то је у реду, будите сигурни да одреде приоритете своје циљеве. Мајк Стелзнер и тиму на социјалне Медиа испитивача имају велики уређивачку водич за њихов Фацебоок страници, можете погледати извод у овај пост .
# 2: Стратегија дизајна
Када сте јасно на циљ (еве) ваше Фацебоок странице, дизајн мора да одражава ту. Рецимо ваш примарни циљ је да се изгради своју листу е-поште. Мораћете да функцију најмање један изузимање у кутији. За упутства о томе како да додате прилагођени садржај на своју страницу, погледајте овај чланак . Иди на Социал Медиа Екаминер је на Фацебоок страницу да видите узорак изузимање у кутији.
# 3: Стратегија садржај
Идеално би било, баш као и са вашег блога, мораћете уређивачке комплетно упутство за употребу (или садржај Матрик) који обухвата план за објављивање микс о новостима, фотографијама, видео снимке и линкове. За узорак садржај матрице, погледајте овај Гоогле-доц . Коришћење платформе као штотвиттерфеед или ОбјецтивеМаркетер да унапред распоред садржаја. У зависности од природе вашег пословања и општи циљ, за највећи део, најбољеје да објави мешавину садржај своје и оно што ја зовем "ОПЦ" (Пеопле'с садржај других). Извори квалитета ОПЦ су Гај Кавасаки с Аллтоп , СтумблеУпон, Листориоус (директоријум Туиттер листа), заједно са својих омиљених блогова (Претплатите се на Гоогле Реадер-у или путем е-поште). Поред тога, запамтите свој Фацебоок Пријатељ листе!
# 4: Стратегија за подстицање
Сада сте га градили и треба да се обезбеди "они долазе!" Постоји много начина да промовишу своје Фацебоок страници унутар Фацебоок Фацебоок и ван мреже. Погледајте овај пост за идеје: 21 креативних начина да повећате свој Фацебоок фанова .
# 5: Стратегија ангажман
Сада сте почели да добије вучу! Али, мораћете да расподелу средстава како би се осигурало своју страницу на Фацебоок се прати и модератор, ако не увек од вас, а затим од свог тима. Ако један од ваших циљева је да побољша кориснички сервис, желећете да буде брз у реаговању на коментарима навијача и коришћење личног, приступачан тоном. БестБуи ради велики посао за то.Погледајте ове две поруке за идеје о унапређењу ангажовања: како да боље Ангажовати на Фацебоок Фан Паге "навијача" и 13 начина за кретање ваш Фацебоок Вентилатори до акције .
# 6: конверзије Стратегија
Ја обично наћи врхунац у социјалним медијима је између 500-1.000 обожавалаца / следбеника / пријатеља / Емаил претплатника. Ви ћете почети видети мерљиве резултате са ове величине групе. Бићете изградњи поверења и лојалности међу вашим фанова, уз доследно доброг садржаја и поуздане одговоре. Сада морате имати стратегију у место за конвертовање фанова, да се плаћају клијентима или купцима. Можда ћете понудити посебан догађај (уживо или виртуелни), купони, попусти и друге олакшице како би ваши фанови јак позив на акцију. Суштина је, како би ваши фанови знају тачно шта желите да урадите. И темпо своје понуде. Ако сте хостинга Ливе / виртуелни догађаја, будите сигурни да такође користе Фацебоок и догађаји функцију.Погледајте овај пост за идеје: 10 Савети за креирање Баз са Фацебоок догађаји .
Узгред, чим сте свој први 25 навијача, будите сигурни да региструју своје јединствено корисничко име (понекад се назива "испразност УРЛ") за ваш Фацебоок страницу на хттп://фацебоок.цом/усернаме .
То је то! То је све што вам је потребно, за сада-(1) профил са стратегијом и подешавања сте задовољни, плус (2) услове да постане снажан, активан Фацебоок страница.
Имам поверења у овај је био од користи ако сте мало заглави о томе како се стварно добије вуче са вашег Фацебоок оптимизацију. Да ли сам нешто недостаје овде? Шта бисте волели да видите покривени? Имате идеје своје за оно што је добро ради на Фејсбук нас обавестили? Знамо у коментарима испод!