POBIJEDITE KRIZU, NAPRAVITE PUNO PARA! ČETIRI JEDNOSTAVNA KORAKA DO USPEŠNOG FRIZERSKOG SALONA…


Stvari su takve kakve su. Svakodnevno smo pod udarom loših poslovnih vesti i predviđanja. Da li gledamo televiziju, čitamo dnevne novine, ili samo slušamo svoje mušterije koje u našem salonu traže ventil za svoje probleme… Teško da postoji način da izbegnemo loše vesti.
Jedini način da uspemo da napredujemo, jeste da te loše vesti pobedimo! Treba raditi, i zaraditi, dobro se osećati, i oko sebe širiti dobro raspoloženje… i na poslu i kod kuće.
A to nam može doneti samo još bolje!
Mislite da je to lako reći, a ne tako lako uraditi? Možda ste i u pravu, jer.. mora se raditi!
Ali, imamo jednu izuzetnu prednost! Imamo svoj posao koji volimo, i znamo šta treba da radimo, i znamo da nam budućnost zavisi samo od nas i našeg rada!
Onda nam preostaje samo da radimo, ali moramo raditi dobro.
Frizerski posao nudi rešenje, i trebamo ga iskoristiti. Moramo imati razrađen plan, i veru u dobru budućnost, i onda samo pratimo jednostavne korake ka uspehu:

BUDITE SIGURNI U ONO ŠTO RADITE
- I RADITE TO DOBRO!

Čestitamo, na dobrom ste putu! Samim tim što čitate naš časopis, znači da ste zainteresovani za svoju struku, znači da želite da pratite, saznate, upoznate…
Učite, i stalno unapređujte svoje znanje i tehniku. Idite na seminare, gledajte DVD-e (upravo izlazi i najnoviji Videomagazine DVD sa šišanjima)… Ne bojte se da eksperimentišete, razvijajte sopstvenu kreativnost… ali uvek se trudite da napravite dobru stvar, dobru frizuru svakoj mušteriji.

BUDITE DOBRI SA MUŠTERIJAMA!

Ovo vam je sledeći najvažniji sastavni deo dobrog frizera (uspešnog poslovnog čoveka). Koliko god bili dobar frizer, ništa vam to neće vredeti ako se mušterije u vašem društvu/salonu ne osećaju prijatno.
A da bi ostvarili prijatno okruženje – VI morate biti prijatni – osmeh je jedan od najvažnijih stvari, ili ozbiljan i detaljan razgovor sa mušterijom o njenim modnim problemima – ako vam to više odgovara.
I često pomislite: “Kakav mi je izraz lica sada?” Nikada ne smete biti namršteni (osim ako ne želite mušteriju da ubedite na potpunu promenu izgleda, pa želite da pokažete kako “duboko” ramišljate o njenom problemu).



ODRŽAVAJTE STALNI KONTAKT!

Budite stalno prisutni u umu Vaših mušterija. Vodite računa o njima, napravite bazu podataka: ime, rođendan, godišnjica braka… Čestitajte im.. ponudite neki popust ili najnoviju modnu ideju…
U današnje vreme je Internet najpopularniji. Napravite stranicu svog salona, naučite mušterije da je posete svremena na vreme… Hairstyles vam u ovome može pomoći, ali ponudite im zabavni sadržaj. Blog format je idealan za Vas, brze, kratke i učestale informacije (specijalni popusti, nove tehnologije, modni proboji, informacije tipa: “Milica iz ulaza do ulice se odlučila na najnoviju frizuru”, “Ana je za svoje venčanje napravila ovu punđu”, itd).
Pogledajte ovu našu prezentaciju da bi ste shvatili o čemu govorimo, i javite se da i vi dobijete takav “blog”.
Postanite aktivni na socijalnim mrežama: Facebook, Twitter, MySpace, Youtube…, šaljite Newsletter-e…
I ovde vam Hairstyles može pomoći, pratite nas na Facebook-u ili Twitter-u, da bi ste dobili ideje, ili predajte nama potpunu brigu o vašim mušterijama – mi možemo ažurirati Vaše baze, održavati kontakte…!
Ovakva baza vam ne treba samo za datume. Vodite celokupnu “istoriju” klijenta: koje boje je koristio, koje šampone, koliko često dolazi, ostale napomene (posebne cene, ili druge specijalnosti), itd.

PREĐITE U VIŠU LIGU!

I konačno, nešto što je cilj svakog frizera… kreirajte SVOJU modu. Napravite frizuru, kolekciju frizura… Sve upakujte u komplet (šminka, garderoba, model, svetlo, atmosfera… fotografija), i napravite svoje fotografije frizura, svoj BOOK!
Ponovo, vaše je da dobijete inspiraciju za frizuru, da umete da je napravite, a mi vam možemo pomoći u svemu ostalom. I kada svoju Internet stranicu napunite sopstvenim radovima, gomilom zadovoljnih mušterija, lepo uređenim salonom… kako može biti loše?





Kompletan marketing paket



Najvažnija stvar kojom rukujete u marketingu je Potrošač. I sa njim morate održavati Kontakt.


MI VAM NUDI KOMPLETNA MARKETINŠKA REŠENJA ZA PROMOVISANJE SALONA LEPOTE!

Pun marketing paket sadrži:
- ocjenu trenutnog stanja,
- preporuke za unapređenje uključujući seminar o prodaji,
- Internet prezentacija,
- formiranje i vođenje baze klijenata,
- skripta/podsetnik o prodaji u salonu i o globalnim životnim tokovima,
- organizovanje sopstvene modne linije.





Pojedinačne marketing usluge



Naš marketing plan se sastoji iz dva pravca. Jedan je “zemaljski”: održavanje kontakta sa ljudima, organizacija baze podataka, građenje imidža izgledom salona, ponašanjem osoblja, izradom modnih linija, …
Drugi pravac je “virtuelni”: delovanje na Internetu, najmodernijem i najbržem vidu komunikacije.




IZBOR IMENA, ZAKUP INTERNET DOMENA I HOSTA

Prvi korak u pravljenju sopstvene Internet prezentacije je izbor imena svoje stranice, i zakup prostora gde će “hostovati”, odnosno gde će realno stajati vaši podaci. Tom prilikom se izabira i domen, odnosno da li će vaša prezentacija imati nastavak .me, com, .rs, .co.rs … i tako dalje.
Zakup imena i hosta je na godišnjem nivou i plaća se svake godine dokle god želite da budete prisutni na Internetu. Okvirno je ova cijena oko 30 Evra godišnje. Ikomo samo posredujemo u ovoj usluzi, to znači, da ovo radimo samo korisnicima koji naruče još neku marketing uslugu.




IZRADA INTERNET PREZENTACIJE

Cilj je da imate posjete na svojoj stranici. Blog format je idealan za salon: brze, kratke i učestale informacije (specijalni popusti, nove tehnologije, modni proboji, informacije tipa: “Milica iz ulaza do ulice se odlučila na najnoviju frizuru”, “Ana je za svoje venčanje napravila ovu punđu”, itd). Posetioci vam ostavljaju svoje komentare, to vam je kao da pravite salonsku “trač partiju”, ali na Internetu.
Celokupnu prezentaciju ovoga tipa, standardno opremljenu, izrađujemo u roku od 10-15 dana. Cena je 250 €, a za pretplatnike časopisa važi specijalan popust, pa je cena samo 150 €.

U cijenu je uračunat kratak kurs održavanja prezentacije posle koga sami mijenjate sadržaj. Promjena posle završetka izrade je 10 Evra promena, odnosno 50 Evra mjesečno održavanje (sa stalnim promjenama).




PRIJAVLJIVANJE I BORAVAK NA SOCIJALNIM MREŽAMA

Postanite aktivni na socijalnim mrežama: Facebook, Twitter, MySpace, Youtube…, šaljite Newsletter-e…
Važno je da budete prisutni svuda! U principu, ovo može biti zabava za vas (verovatno i sami najviše Internet vremena provedete na Youtube ili Facebook-u), ali možemo i mi ažurirati vaše pojavljivanje. Mesečno ažuriranje stranica na socijalnim mrežama je 50 Evra.




SMERNICE ZA POBOLJŠANJE RADA

Posle malo vremena provedenog u vašem salonu, pripremićemo vam personalizovani seminar prodaje, namenjen ISKLJUČIVO vama i vašem osoblju. Seminar sadrži uputstvo za ponašanje i izgled radnika i uređenje salona. Takođe, predloge za druge marketing aktivnosti sa ciljem povećanja broja mušterija. Uz seminar, dobijate skripte – smernice za budući rad. Cena je 200 Evra + putni troškovi.





FORMIRANJE BAZE PODATAKA

Baza podataka vaših klijenta je osnovno marketing sredstvo. Ima dvojako dejstvo: sa jedne strane vama olakšava rad i praćenje mušterije (koju mešavinu boja koristi, koji šampon, kada je bila poslednji put, da li ste se dogovorili za neku važnu promjenu kada sledeći put dođe i sl.). Ovo ima i jak psihološki utisak na mušterije, pokazuje im da ozbiljno shvatate svoj posao, daje im utisak profesionalnosti (slično kao kada privatni lekar izlista istoriju pacijenta).
Drugo dejstvo baze podataka je da vodite računa o važnim datumima vaših mušterija i iskoristite ove podatke da ostvarite nove poslove. Važno je da stalno budete prisutni u umu vaših mušterija, ali ujedno i da imaju utisak da brinete o njima (Pozvaćemo Vesnu pred njenu godišnjicu braka i ponuditi joj popust).
Baza podataka se mora napraviti, održavati i … koristiti. Postavka baze i obučavanje za rad je 75 Evra. Naš rad na bazi u vaše ime, je 50 € mjesečno + troškovi (telefon, poštarina, i sl.)




IZRADA SOPSTVENE MODNE LINIJE

I konačno, zar nije san većine frizera da promoviše sopstvenu modu? Napravite svoj “book”. Pokažite svoje radove, svoje ideje i vještinu! Prikazujte radove na svojim stranicama, u svom salonu. I idite dalje.. u svijet… na stranice časopisa, na TV…
Ali ovo je kompleksan marketing poduhvat. Kada krenemo zajedno u ovakav poduhvat, moramo uskladiti aktivnosti. U grubo, vaša obaveza je da imate dobru ideju za frizuru, i izvanrednu izradu te ideje! Posle ovoga, opet imamo tri cjeline na kojima radimo:
1. snimanje (shooting): izbor modela, garderoba, šminka, ambijent, stajling, fotograf…
2. produkcija: obrada fotografija, štampa kataloga (book-a), Internet predstavljanje…
3. prezentovanje radova: kontaktiranje sa časopisima, drugim medijima, PR salona ili kolekcije…
Pretpostavljamo da svaki frizer ima nešto od ovoga “pri ruci”. Pored toga, možda i nije uvek neophodno težiti savršenstvu. Zato je nezahvalno davati cijenu ovakve usluge. Ipak, nemojte se zavarati, ma koliko imate dobre prijatelje koji vam mogu pomoći, izrada kolekcije ne može koštati manje od 500 Evra.