Ukradite ideje velikima i prilagodite svom malom biznisu
Imate li vlastiti mali biznis, možda je korisno prisjetiti se nekih od ovih savjeta. Sve je to itekako poznato pametnim malim i velikim poduzetnicima, ali dobre ideje treba staviti na kup, zapisati i izvući as iz rukava svako toliko.
Svoje oglašavanje osmislite tako da privučete klijente – sada. Velike tvrtke mogu razmišljati o budućnosti i tako taktizirati način svoje promocije. Kako to možete učiniti? Jedan način je da u svoje oglašavanje uvijek uključite i neku ponudu, a to je i lak način kojim možete ozbiljne klijente navesti na kupnju vaših proizvoda ili usluga.
Ponudite jeftiniju verziju. Neki potencijalni kupci ne žele platiti tražene cijene za određenu robu i usluge, pa traže one koji su jeftiniji, vole popuste, sniženja, ne traže toliko kvalitetu i takav im je općenito stil kupovanja. Zato im ponudite jeftiniju verziju nekog proizvoda ili usluge.
S druge strane, postoje kupci koji ne vole kupovati jeftino, čak im je po volji platiti više kako bi osjećali da su dobili kvalitetu. Za takve kupce ponudite skuplju i kvalitetniju verziju. A promet možete povećati i ponudom – kombiniranjem više proizvoda i usluga u paketu.
Dogovorite zajedničke promocije s ostalim malim poduzetnicima. Naravno, ne konkurencijom. Cilj je naći neke čije proizvode i usluge i sami cijenite te pokušati dogovoriti međusobnu promociju. Promovirajte ih kod svojih klijenata, a oni isto mogu učiniti za vas.
Iskoristite svoje kupce. Nema boljeg promotora koji može raditi za vas nego zadovoljan klijent. A nema bolje promocije od one koja se prenosi usmenom predajom. Kad vam kaže frendica da si je kupila nešto super i vi to isprobate, zar ne? Isto tako, lakše je privući kupce koji vas već znaju i vjeruju vam. To biste mogli iskoristiti na taj način da samo za njih kreirate posebne ponude. A drugi će, vidjevši to, htjeti također uživati takve blagodati i pridružiti se.
Sad kad je sve u rukavu, malo brainstormajte na koji način to učiniti. Velike tvrtke provjereno uspješno su iskušale ove recepte, bitan je samo stil i pristup. Sretno!
Svoje oglašavanje osmislite tako da privučete klijente – sada. Velike tvrtke mogu razmišljati o budućnosti i tako taktizirati način svoje promocije. Kako to možete učiniti? Jedan način je da u svoje oglašavanje uvijek uključite i neku ponudu, a to je i lak način kojim možete ozbiljne klijente navesti na kupnju vaših proizvoda ili usluga.
Ponudite jeftiniju verziju. Neki potencijalni kupci ne žele platiti tražene cijene za određenu robu i usluge, pa traže one koji su jeftiniji, vole popuste, sniženja, ne traže toliko kvalitetu i takav im je općenito stil kupovanja. Zato im ponudite jeftiniju verziju nekog proizvoda ili usluge.
S druge strane, postoje kupci koji ne vole kupovati jeftino, čak im je po volji platiti više kako bi osjećali da su dobili kvalitetu. Za takve kupce ponudite skuplju i kvalitetniju verziju. A promet možete povećati i ponudom – kombiniranjem više proizvoda i usluga u paketu.
Iskoristite svoje kupce. Nema boljeg promotora koji može raditi za vas nego zadovoljan klijent. A nema bolje promocije od one koja se prenosi usmenom predajom. Kad vam kaže frendica da si je kupila nešto super i vi to isprobate, zar ne? Isto tako, lakše je privući kupce koji vas već znaju i vjeruju vam. To biste mogli iskoristiti na taj način da samo za njih kreirate posebne ponude. A drugi će, vidjevši to, htjeti također uživati takve blagodati i pridružiti se.
Sad kad je sve u rukavu, malo brainstormajte na koji način to učiniti. Velike tvrtke provjereno uspješno su iskušale ove recepte, bitan je samo stil i pristup. Sretno!